Kāpēc iegādāties Monitoringa pakalpojumu?
Ar ALTAS IT piedāvāto monitoringa pakalpojuma palīdzību ir iespējams savlaicīgi konstatēt un novērst problēmas, tādējādi izvairoties no laika un resursu zudumiem, plānojot sistēmas nepārtrauktu darbību.
Kas vēl būtu jāakcentē par Monitoringa pakalpojumu?
Problēmu tendenču analīze – respektīvi, ja ALTAS IT redz, ka arvien biežāk nāk kļūdu paziņojumi, piemēram, par problēmām ar ierakstu un to, ka kamera nespēj pieslēgties datu uzglabāšanas ierīcei, tad mēneša beigās vai, ja redzams, ka tā ir strauji augoša tendence, ziņojam klientam un brīdinām, ka ir šāda tendence, un kopīgi izskatīsim risinājumus pirms tendence kļūst par katastrofu. Tas klientam ļauj savlaicīgi – bez laika un resursu zudumiem – saplānot savu sistēmas darbību un nepieciešamo budžetu.

Kam ir piemērots ALTAS IT piedāvātais Monitoringa pakalpojums?
Kā darbojas Monitoringa līgums?
Kāds ir veids, kā tiek nodota informācija par paveikto?
Vai visas kļūdas var atrisināt attālināti?
Vai līguma ietvaros ir atrunātas konkrētas darba stundas vai noteikts maksimālais kļūdu skaits, ko katru mēnesi novērš servisa speciālisti?
Pakalpojumā ir iekļauts par kļūdu novēršanu noteikts darba stundu skaits, bet savstarpēji vienojoties ir iespējams pagarināt noteikto stundu skaitu par papildus savstarpēji atrunātām izmaksām. Maksimālais kļūdu skaits pakalpojumā nav iekļauts, jo ALTAS IT reaģē uz visiem kļūdu paziņojumiem.
Ieguvumi no Monitoringa:
Laicīgi konstatētas un novērstas problēmas/kļūdas
Saņemti paziņojumi par kļūdām
Novērsti laika un resursu zudumi
Samazināta sistēmas dīkstāve līdz minimumam
Ikmēneša atskaite par fiksētajām un atrisinātajām problēmām
Vienmēr pieejama aktuāla informācija par tendencēm sistēmā
Līdz minimumam samazināts cilvēciskais faktors, kas izslēdz kļūdu nepamanīšanu
80% kļūdu tiek novērstas jau pirmās pieslēgšanās laikā